Miten roskan lukeminen laajentaa kirjallisuuden opetuksen mahdollisuuksia?. ”Ei-tulkittava” materia ja sen lukeminen ympäristöpedagogisen kirjallisuuden opetuksen kehittämisessä
Finna-arvio
Miten roskan lukeminen laajentaa kirjallisuuden opetuksen mahdollisuuksia?. ”Ei-tulkittava” materia ja sen lukeminen ympäristöpedagogisen kirjallisuuden opetuksen kehittämisessä
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Ympäristö- ja kestävyyskasvatus eri oppiaineissa |
Sarja | Artikkelit |
Aiheet/asiasanat | |
DOI | 10.23988/ad.97366 |
Käyttöehdot |
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
|
Standarditunnukset |
doi 10.23988/ad.97366 |