Miten roskan lukeminen laajentaa kirjallisuuden opetuksen mahdollisuuksia?. ”Ei-tulkittava” materia ja sen lukeminen ympäristöpedagogisen kirjallisuuden opetuksen kehittämisessä
Finna rating
Miten roskan lukeminen laajentaa kirjallisuuden opetuksen mahdollisuuksia?. ”Ei-tulkittava” materia ja sen lukeminen ympäristöpedagogisen kirjallisuuden opetuksen kehittämisessä
Saved in:
Language |
Finnish |
---|---|
Item Description |
Ympäristö- ja kestävyyskasvatus eri oppiaineissa |
Series | Artikkelit |
Subjects/keywords | |
DOI | 10.23988/ad.97366 |
Terms of use |
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
|
Standard Codes |
doi 10.23988/ad.97366 |