Brändimarkkinointi murroksessa : virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi
Finna rating
Brändimarkkinointi murroksessa : virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi
Saved in:
Other Titles |
Virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi |
---|---|
Physical Description |
Julkaistu myös painettuna |
Language |
Finnish |
Item Description |
Virtuaaliset brändiyhteisöt. Tutkimusaineisto kerättiin Internet-kyselynä neljästä virtuaalibrändiyhteisöstä vuonna 2008. Yhteisöllisyys edistää brändien asiakasuskollisuutta. Eng.kielisessä abstraktissa virheellisesti "cconsumer", po. consumer. Aineisto ei ole enää saatavissa Elektra-palvelun kautta. Tarkista aineiston saatavuus muualta. |
Series | Referee-artikkeli |
Classification | |
Subjects/keywords | |
Access | Ei enää saatavissa Elektra-palvelun kautta |