Brändimarkkinointi murroksessa : virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi
Finna-arvio
Brändimarkkinointi murroksessa : virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Virtuaalisten kuluttajayhteisöjen aikakausi |
---|---|
Ulkoasu |
Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Virtuaaliset brändiyhteisöt. Tutkimusaineisto kerättiin Internet-kyselynä neljästä virtuaalibrändiyhteisöstä vuonna 2008. Yhteisöllisyys edistää brändien asiakasuskollisuutta. Eng.kielisessä abstraktissa virheellisesti "cconsumer", po. consumer. Aineisto ei ole enää saatavissa Elektra-palvelun kautta. Tarkista aineiston saatavuus muualta. |
Sarja | Referee-artikkeli |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat | |
Pääsy | Ei enää saatavissa Elektra-palvelun kautta |