Vuorovaikutuksellinen lähestymistapa auttaa autismin kirjon lasten sosiaalisten taitojen tunnistamisessa
Finna-arvio
Vuorovaikutuksellinen lähestymistapa auttaa autismin kirjon lasten sosiaalisten taitojen tunnistamisessa
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (116 KB, 5 sivua) Julkaistu myös painettuna |
---|---|
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Katja Dindarin psykologian väitöskirja "Researching social interaction in autism: Shifting the focus from ’within individuals’ to ’in interaction’" tarkastettiin Itä-Suomen yliopistossa 8.9.2017. Aineisto ei ole enää saatavissa Elektra-palvelun kautta. Tarkista aineiston saatavuus muualta. |
Sarja | Lectio praecursoria |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat | |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
Pääsy | Ei enää saatavissa Elektra-palvelun kautta |