Buzzadoor-Marjaana markkinoi puskaradiona. Hopotus ja buzzaaminen yleistyvät Suomessa koko ajan. Kyse ei ole japanilaisesta vaatetrendistä vaan markkinoinnista, jossa mainos kulkee suusta suuhun
Finna-arvio
Buzzadoor-Marjaana markkinoi puskaradiona. Hopotus ja buzzaaminen yleistyvät Suomessa koko ajan. Kyse ei ole japanilaisesta vaatetrendistä vaan markkinoinnista, jossa mainos kulkee suusta suuhun
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Haastateltavana opiskelija Sofia Hagan. Hän on rekisteröitynyt buzzadoor markkinoija (ruotsalainen Buzadoor Ab:n wom-markkinointiportaali). Suomessa ihmiseltä ihmiselle markkinointia on harrastettu vuodesta 2005, jolloin perustettiin MBE mainostoimiston markkinointiportaali Hopottajat. Buzadoor, hopottaja kokeilee ilmaiseksi eri firmojen tuotteita ja markkinoi tuotteita tutuille ja tuntemattomille. Buzzadoor, hopottaja, WOM-markkinoija, puskaradio. |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |