Median murros : kymmenen median kanssa työskentelevää ammattilaista pohtii, mitä muutos merkitsee heidän toimiaallaan
Finna-arvio
Median murros : kymmenen median kanssa työskentelevää ammattilaista pohtii, mitä muutos merkitsee heidän toimiaallaan
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Haastatteluja: Karri Kauppila (markkinointijohtaja, Paulig), Jukka Koivunen (kaupallinen johtaja, Ruokakesko), Mika Häyrinen (toimitusjohtaja, Virta Mediacommunity), Merja-Leena Alenius (toimitusjohtaja, mainostoimisto MBE), Pekka Väisänen (kuluttajaliiketoiminnasta vastaava johtaja, DNA), Anni Ronkainen (maajohtaja, Google), Jari Tourunen (päätoimittaja, Savon Sanomat), Clarisse Berggårdh (toimitusjohtaja, Sanoma Magazines), Leena Puntila (toimitusjohtaja, SBS Finland), Heikki Rotko (varatoimitusjohtaja, MTV Media). |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |