Journalismia brändiuskottomille : hollantilainen startup-yritys sai maansa suurimmat sanoma- ja aikakauslehdet yhden maksumallin taakse : onnistuisiko sama Suomessa?
Finna-arvio
Journalismia brändiuskottomille : hollantilainen startup-yritys sai maansa suurimmat sanoma- ja aikakauslehdet yhden maksumallin taakse : onnistuisiko sama Suomessa?
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Blendle-yritys lupaa jopa maksaa rahat takaisin, jos juttu ei miellytä. Haastattelussa Marten Blankesteijn; ks. myös http://www.suomenlehdisto.fi/blog/2014/03/13/journalismi-tarvitsee-oman-itunesinsa/ . Lisäksi Kari Hurtola Almasta ja Petteri Putkiranta Sanomasta kertovat Next Media -hankkeessa kehitetystä "media-avain"-palvelusta, joka olisi periaatteessa samanlainen. Aarne Aktan kertoo Talentumin Summa-palvelusta, joka kuitenkin kokoaa vain kustantajan omat lehdet - ainakin toistaiseksi. |
Sarja | Lehdissä tapahtuu |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |