Täydellinen ei ole aina parasta : jos on itse paininut oppimisvaikeuksien kanssa, tietää miten auttaa saman pulman kanssa ponnistelevia opiskelijoita. Eila Burnsin mukaan opettaja voi kääntää lukivaikeudet didaktiseksi voimavaraksi
Finna-arvio
Täydellinen ei ole aina parasta : jos on itse paininut oppimisvaikeuksien kanssa, tietää miten auttaa saman pulman kanssa ponnistelevia opiskelijoita. Eila Burnsin mukaan opettaja voi kääntää lukivaikeudet didaktiseksi voimavaraksi
Tallennettuna:
Ulkoasu |
Kokoteksti netissä |
---|---|
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Haastateltavana Jyväskylän ammatillisen opettajakorkeakoulun lehtori Eila Burns. Hänen väitöskirjansa käsittelee, miten opettajat, joilla itsellään on oppimisen ongelmia, voivat hyödyntää tätä ammatissaan. Linkki väitöskirjan kokotekstiin http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6023-0. |
Sarja | Tutkittu juttu |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |