Osallisuus koulupedagogiikan lähtökohtana
Finna-arvio
Osallisuus koulupedagogiikan lähtökohtana
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkelissa kuvataan, kuinka alakoulun terveyskasvatuspedagogiikan ja terveystiedon opetusmenetelmien kehittämiseen pyrkivässä toimintatutkimushankkeessa osallistettiin oppilaita ja heidän vanhempiaan opetuksen suunnitteluun, toteuttamiseen ja arvioimiseen. Tutkimusaineisto pohjautuu Reetta Niemen väitöstutkimukseen. Aineiston analyysimenetelmänä oli narratiivinen analyysi. Osallistava toimintatutkimus. |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat | |
Lisätiedot | Reetta Niemi, Hannu L. T. Heikkinen, Lasse Kannas |