Peruskuluttaja katosi kaupasta : asiakaskunta jakaantuu yhä pienemmiksi ryhmiksi, joilla on omat ostotottumuksensa
Finna rating
Peruskuluttaja katosi kaupasta : asiakaskunta jakaantuu yhä pienemmiksi ryhmiksi, joilla on omat ostotottumuksensa
Saved in:
Language |
Finnish |
---|---|
Item Description |
Haastateltavana Suomen Nielsenin toimitusjohtaja Rami Veranen. A. C. Nielsen on selvittänyt kuluttajien ostotottumusten muutoksia Suomessa vuodesta 1975. Lisäksi: Suomalaisen ostoskorin sisältö (lähde: A. C. Nielsen). Tietokulma: Ostoskoria on tutkittu 10 vuotta. Tarjoustuotteiden osuus ostoksista väheni. Kuluttajatyyppejä: idealisti, piittaamaton, hintatietoinen, ennakkoluuloton, perustyytyväinen, konservatiivinen tapaostaja. |
Series | Talous |
Classification | |
Subjects/keywords |