Peruskuluttaja katosi kaupasta : asiakaskunta jakaantuu yhä pienemmiksi ryhmiksi, joilla on omat ostotottumuksensa
Finna-arvio
Peruskuluttaja katosi kaupasta : asiakaskunta jakaantuu yhä pienemmiksi ryhmiksi, joilla on omat ostotottumuksensa
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Haastateltavana Suomen Nielsenin toimitusjohtaja Rami Veranen. A. C. Nielsen on selvittänyt kuluttajien ostotottumusten muutoksia Suomessa vuodesta 1975. Lisäksi: Suomalaisen ostoskorin sisältö (lähde: A. C. Nielsen). Tietokulma: Ostoskoria on tutkittu 10 vuotta. Tarjoustuotteiden osuus ostoksista väheni. Kuluttajatyyppejä: idealisti, piittaamaton, hintatietoinen, ennakkoluuloton, perustyytyväinen, konservatiivinen tapaostaja. |
Sarja | Talous |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |