Avustusjärjestöt brändäävät entistä ammattimaisemmin. Rikkumaton julkisuuskuva on järjestöille kullanarvoinen
Finna-arvio
Avustusjärjestöt brändäävät entistä ammattimaisemmin. Rikkumaton julkisuuskuva on järjestöille kullanarvoinen
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Huomautukset |
Lisäksi: Tietokulma: Järjestöjen muokatut brändit. "Järjestön merkitys pitää pystyä kiteyttämään yhdessä lauseessa" (strategiajohtaja Jukka "Bob" Kurttila markkinointitoimisto Bob Helsingistä arvioi neljän avustusjärjestön brändit: SPR, Suomen lähetysseura, UFF, WWF) / Anneli Ahonen. |
Sarja | Apua Suomesta : sarjassa kerrotaan suomalaisen hyväntekeväisyyden rahavirroista, nykymuodoista ja vaikutuksista |
Luokitus | |
Aiheet/asiasanat |