Hakutulokset
Selaa lehtiä
- Näytetään 1 - 34 / 34
Hakutulos 1
'1 + 1 >2' : opinnäytetöiden ohjaus kahden ohjaajan seminaarissa Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Peda-forum : korkeakoulupedagoginen tiedotuslehti 17 (2010) : 2, s. 31-33
Hakutulos 2
Hakutulos 3
Hakutulos 4
Hakutulos 5
Kokemuksia ongelmalähtöisestä oppimisesta kaksikielisellä yliopistopedagogiikan kurssilla Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Peda-forum : korkeakoulupedagoginen tiedotuslehti 17 (2010) : 1, s. 22-25
Hakutulos 6
Hakutulos 7
Hakutulos 8
Managerialismin aika - yliopistojohtamisen tämän päivän suuntaviivat esillä KT-päivien esiseminaarissa Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja 44 (2013) : 1, s. 96-100
Hakutulos 9
Hakutulos 10
Hakutulos 11
Hakutulos 12
Hakutulos 13
Muuttuva korkeakoulutus ja muuttuvat akateemisen johtamisen haasteet Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja 43 (2012) : 5, s. 519-525
Hakutulos 14
Hakutulos 15
Hakutulos 16
Hakutulos 17
Hakutulos 18
Hakutulos 19
Hakutulos 20
Hakutulos 22
Hakutulos 23
Hakutulos 24
Pedagoginen johtaminen yliopiston keskijohdon johtamistyössä Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja 47 (2016) : 5, s. 419-433,495
Hakutulos 25
Hakutulos 26
Hakutulos 27
Hakutulos 28
Pyöreän pöydän opiskelijat - opiskelijoiden ohjaaminen aktiivisiksi osallistujiksi seminaarityöskentelyssä Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Peda-forum : korkeakoulupedagoginen tiedotuslehti 18 (2011) : 1, s. 22-24
Hakutulos 29
Tieteenalakohtaiset erot opetuksellisissa lähestymistavoissa Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Peda-forum : korkeakoulupedagoginen tiedotuslehti 16 (2009) : 2, s. 6-15
Hakutulos 30
Hakutulos 32
Hakutulos 33
Hakutulos 34
Yliopistopedagogisen koulutuksen merkitys yliopisto-opettajana kehittymisen kokemuksessa Näytä tarkat tiedot
Artikkeli
et al. Julkaisussa Peda-forum : korkeakoulupedagoginen tiedotuslehti 18 (2011) : 2, s. 6-16