Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Kuvaan voi liittyä käytön rajoituksia.

QR-koodi
Finna-arvio
(0)

Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Tallennettuna:
Ulkoasu
101 s. : kuvitettu ; 21 x 22 cm
Julkaistu myös verkkoaineistona
Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-952-245-513-0
Kieli
suomi
Alkuteoksen kieli
englanti
Huomautukset
Perustuu julkaisuun Big pocket guide to social marketing / Toby Hopwood ja Rowena Merritt.
Julkaisija [Helsinki] : Terveyden ja hyvinvoinnin laitos 2012
SarjaGuide / National Institute for Health and Welfare, ISSN 1798-0097; 18.
Luokitus
Aiheet
Valmistaja(Tampere : Juvenes Print - Tampereen yliopistopaino)
Lisätiedot
[suomenkielisen teoksen toimitustyöstä ovat vastanneet Helena Tukia, Kaarina Wilskman ja Marko Lähteenmäki ; käännös englannin kielestä suomen kieleen: Käännös-Aazet oy]
Bibliografia
Sisältää bibliografisia viitteitä.
ISBN
978-952-245-512-3 rengaskirja
Kontrolloimaton nimeke
Big pocket guide to social marketing