Hakutulokset
Selaa lehtiä
- Näytetään 1 - 4 / 4
Hakutulos 2
Global strategies for destination management organisations: Focus on country brand experience management Näytä tarkat tiedot
E-artikkeli
et al. Julkaisussa Matkailututkimus = Turism forskning = Finnish journal of tourism research 4 (2008) 2, s. 5-24
Verkossa saatavilla:
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829 (Kansalliskirjasto - Arto)
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829 (Kansalliskirjasto - Arto)
Hakutulos 3
Global strategies for destination management organisations: Focus on country brand experience management Näytä tarkat tiedot
E-artikkeli
et al. Julkaisussa Matkailututkimus = Turism forskning = Finnish journal of tourism research 4 (2008) 2, s. 5-24
Verkossa saatavilla:
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829 (Kansalliskirjasto - Arto)
https://journal.fi/matkailu...e/view/90829 (Kansalliskirjasto - Arto)
Hakutulos 4